środa, 4 listopada 2015

Aktualizacje 4/11/15 | 18 poziom!

Hej! :D
Nadszedł ten czas (dla mnie)! ^^ Dziś po tygodniu dość spokojnego czekania nareszcie mam 18 poziom! :D Na jednym ze zdjęć poniżej będziecie miały porównanie punktów z 17 poziomu i 18. :)

Zmiany:
-zadanie ze straszną dziewczynką nadal dostępne,
-przedłużenie halloween o kolejny tydzień,
-nowe mini zadanie u Radnego w Srebrnej Polanie,
-dodany pociąg duchów,
-targ koni został otwarty koło Farmy Steva,
-nowe ubrania i sprzęt w Plazie.








Jak Wam się podoba dzisiejsza aktualizacja? :) Co powiecie o nowej kolejce strachów? ^^ Chciałabym ją na Oculusa. :v

20 komentarzy:

  1. Kolejka według mnie jest fajnym pomysłem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi cofnęło kolejne 100 PD :'))))) Powinnam mieć 54000 lub 54010 po dzisiejszym zrobieniu wszystkich misji :')))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chce prowadzenie konia i Nowy teren !! ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdro..Ja mam początek 17 :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje Kate! :D. Serio, dziwne że czekałaś cierpliwie ;-;. Kate mam pytanie, bo mam 3/5
    poziomu 16, a nie mam zadań z Kalltersami...
    Wiesz dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Może coś z reputacją? Masz jakieś braki?

      Usuń
    2. A! Mam braki z eksedycją Stoneground!
      Czy to ma coś wspólnego?

      Usuń
    3. Możliwe,ja nie pamiętam od czego to dokładnie zależało :/

      Usuń
    4. Ok, ale dzięki za pomoc :D

      Usuń
  7. Jeszcze jedno pytanie :czy tamten kask jeździecki jest włącznie z nowością z JCP?
    Czy te sztyblety są razem z tymi skarpetami jeździeckimi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztyblety są osobno, a kask mozna chyba kupic w Plazie (nie jest nowy!)

      Usuń
  8. A gdzie kupiłaś te skarpety???

    OdpowiedzUsuń

  9. Gratuluję Kate! Ja mam dopiero 3/5 17 poziomu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Victoria! :) Życzę Ci powodzenia w wbijaniu 18! ^^

      Usuń