sobota, 7 listopada 2015

Spotkanie z czytelnikami! - informacje

Hej! :D
Owe spotkanie z czytelnikami planuję już od wiosny 2015 roku. :v Nadszedł czas, w którym nareszcie mam czas na dokonanie swojego planu! :D A więc wszystkie szczegóły poniżej! ^^

Godzina rozpoczęcia: 16:00
Data: Sobota za tydzień (14.11.15)
Miejsce spotkania: Padok obok Loretty w Moorland
Serwer: Honey Valley
Dla: NSR oraz SR!

Wszystkich serdecznie zapraszam! :) Jeżeli macie jakieś pytania, proszę piszcie w komentarzach! ^^
Od razu mówię, że to nie będzie pierwsze i ostatnie spotkanie z czytelnikami! :)




Ciekawa jestem, ile Was będzie. ;p
Miłej soboty! =D

13 komentarzy:

  1. Postaram się być, ale nie wiem, jakie będę mieć plany i czy mi nic nie wyskoczy. :V
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nie zapomnę, to przyjadę. ;d Przypomnij o nim dzień przed, albo nawet kilka godz(z samego rańca) przed. ;v

    sklerotyczna
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. "...od razu mówię, że to NIE będzie pierwsze i ostatnie spotkanie".

      Usuń
    2. Czytanie ze zrozumieniem tak bardzo :vvv

      Usuń
  4. Ja nwm czy przyjdę bo jestem na ciastku i nwm czy będzie sie dało przenieść, ale jak się będzie dało to przyjdę z chęcią :D

    OdpowiedzUsuń