wtorek, 10 listopada 2015

Oficjalne zakończenie halloween

Hej.
Jutro środa = aktualizacje = 11 listopada = święto narodowe.
Aktualizacje czyli koniec Halloween! Możemy już powiedzieć, że halloween 2015 jest oficjalnie zakończone! Niestety. xD Oby do zobaczenia za rok! 8)
Jak spędziliście te 2 tygodnie Halloween w Star Stable? :) A może macie coś do opowiedzenia z realiów? ^^




A jak Wam się podobają nowe ceny Star Coinsów i Star Ridera? Mi powiem szczerze, że prawie wcale. Jak usłyszałam od znajomej że jest nowy cennik bardzo się ucieszyłam.. Jednak kiedy zobaczyłam, że ceny wzrosły i mojej ulubionej doublowej liczby "11 zł za SC" nie ma - bardzo się zdenerwowałam. Aż szkoda gadać, bez sensu.

3 komentarze:

  1. I nie ma SR na 9 dni. ;___;

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez sensu ta zmiana !!!##
    Elise Shortland

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się nie podobają te nowe ceny... Chce doładować S.C., wchodzę i nwm co mam wybrać. Tu za dużo, tu za mało, tu za drogo ;-;

    OdpowiedzUsuń