wtorek, 24 listopada 2015

Nowinki ze świata Star Stable: nowa rasa koni, prowadzenie ich, sklep

Hej! :)
Czas na post dotyczący najnowszych zmian i nowinek, które zaistniały w świecie SSO ostatnim czasem! ^^ Są to 3 sprawy, które dziś poruszę! :)
Zacznijmy od...

Nowych rzeczy w internetowym sklepie Star Stable!
Teraz w sklepie Star Stable można nie tylko kupić LT i Star Coins... Można zakupić śliczne polo, poduszki lub zwykły podkoszulek!
Co Wy na to?! Kupujecie jakieś z tych cudeniek?! :D Moim zdaniem szkoda, że nie ma bluz. Mam nadzieję, że kiedyś będą. ;)




Prowadzenie koni
Jak wiemy, ta funkcja zostanie dodana do gry 16 grudnia, czyli całkiem niedługo! :D
Dokładnie tak sobie je wyobrażałam, jak jest przedstawione na obrazku poniżej. :) A Wy? Podoba Wam się ten sposób?



Nowa rasa koni
Dzięki pewnej graczce Star Stable wiemy (rozmawiała o tym z Panią Olą) że nowa rasa koni (islandzkie) zostanie dodana przed prowadzeniem koni!
Cieszycie się?! :D Odkładajcie Star Coinsy, mam nadzieję że będzie warto! ^^



Która z tych wieści cieszy Was najbardziej? :)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiem, że jest. Ale zrobię o tym post później lub jutro

      Usuń
  2. A prowadzenie koni zostanie dodane w moje urodziny XD Supi.
    Zmieniasz serwer na nowy?

    OdpowiedzUsuń
  3. No tylko oczywiście ja mówiłam o dacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ;) po prawej -> na liście blogów znajdziecie link do jej super bloga ♥

      Usuń
  4. Skąd wiadomo, że to będą kuce islandzkie ? :) Liczyłam na mustangi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matilda w The Star Stable Show #2 przypadkiem się wygadała jaka to rasa :P

      Usuń