środa, 29 października 2014

Aktualizacje 29/10/14 | This is Halloweek!

Hej. :D
Na wstępie przypomnę o dodawaniu pytań do jutra pod postem z Q&A. ^,^
A tu nareszcie Halloween! :D Przez tydzień będziemy mogły się świetnie bawić z tymi aktualizacjami! :D

Dodali:
-targ Eddie & Ferdinanda zostaje jeszcze na tydzień,
-dodali wiadra z jabłkami, z których wyławiamy codziennie upominki,
-poszukujemy duchów, od których dostajemy prezenty,
-w piwnicy zamku w SV jest dostępny pewien wyścig w labiryncie,
-Halloween'owe dekoracje,
-nowe make-up z okazji Halloween (szkielet, wampir, wiedźma, wróżka),
-stragany z ubraniami świątecznymi. :3

Mam już gotową dla was mapę z 23 duchami i przypisanym ich miejscem. Jutro ją wam dam w poście! :)

















Jutro pykną mi 2 lata, od kiedy zaczęłam grać w SSO. ^-^ Ah, pamięta się te czasy, kiedy np. marzyło się o własnej stajni i więcej niż jednym koniu... :D <3 Pewne małe marzenia się spełniały po trochu. ^_^
Ile macie znalezionych duchów z tych 23? ;3 Ja mam 22 xD jeszcze brakuje mi jednego z Zapomnianych Pól. :(

/Kate

2 komentarze:

  1. a gdzie kupić te twarze ?
    ps : wszystkiego naj i żebyś grała dalej w sso :) ja jestem nie gram pełne 3 miesiące

    OdpowiedzUsuń