czwartek, 30 października 2014

Mapa z wszystkimi 28 duchami

Hej! ;)
Tak jak wczoraj pisałam, dziś daję wam mapę z 28 duchami. :D Taak, wczoraj było mówione, że jest ich 23 ale jeszcze wczoraj wieczorem poszukałam trochę, i znalazłam ich więcej. :>
Post z Q&A przesuwam na jutro/sobotę. ;D Zadawajcie pytania dalej! :) Oto link do tamtego posta: http://kate-rainpaw-sso.blogspot.com/2014/10/wielkie-q.html#comment-form









Jeśli macie problem z odnalezieniem jakiegoś z duchów z jakiegoś miejsca na mojej mapie, napiszcie w komentarzu. x3 Ja wam pomogę z chęcią. :D

/Kate

9 komentarzy:

  1. fajnie nie mogę zebrać 5 duchów bo nie mam tego odblokowanego :/ (dolina złotych wzgórz ) ale może jeszcze odblokuję bo mam 10 level i 6 dni sr więc wierze że się uda mi zebrać wszystkie :D
    ps : będziesz tak miła i powiesz co dają te duchy z doliny złotych wzgórz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią bym Ci powiedziała co one dają, ale jest taki problem, że tych duchów jest tak dużo (jak widać na mapie :P) że nic nie pamiętam. xD

      Usuń
    2. mam problem z 2 duchami ( bo na razie powiem ci które mam " tego z fp , z tym który jest jako pierwszy , ten koło miasteczka srebnej polany (koło wejścia ) , ten w Jerlahemi (nie wiem jak to się pisze xD ) ) a z tym koło wiatraka mam problem bo nie wiem czy go mam czy nie mam (ej a wiesz jak sprawdzić ile ma się duchów ? ) i z tym koło zamka wiesz tego zamka baronowej .
      ps : może jutro się gdzieś spotkamy i pomożesz mi szukać ?

      Usuń
    3. Ten koło wiatraka właśnie jest szybki. :/ Musisz na niego czekać trochę niżej. Nie umiem dokladniej wytłumaczyć. ;_;
      Nie da się niestety sprawdzić, ile ma się duchów znalezionych. ;/ Ale to byłby db pomysł! :D
      Ten koło zamku przelatuje przed wejściem na most do zamku. :) Ogólnie lata dookola niego. ;)
      Jestem na serwerze EE1. Jeśli jesteś na polskim, to raczej nie. :/

      Usuń
  2. Jeden z mostu w Wiosce Zachodniego Przylądka dał mi 500 js ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ktoś wie gdzie znaleźć siodło i czaprak Czarodziejki ? :( Mam wrażenie, że znalazłam wszystkie duchy, a tych rzeczy mi brakuje. Będę wdzięczna za pomoc! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czaprak można zdobyć dziś (31.10) w wiadrze z jabłkami w Jorvik. :) Siodła jeszcze nie ma, ale napewno do środy będzie można je zdobyć w jakimś z wiadr. ;)
      Taka ciekawostka, jeśli już jesteśmy w temacie.. :D :
      Stroje (rękawiczki, kapelusze, sukienki, spodnie, buty) wróżki i wiedźmy dostajemy od znalezionych duchów! :) A sprzęt dla koni codziennie po jednym z wiadr.^ ^.^ ;)

      Usuń