środa, 15 października 2014

Brak materiałów

Hej. ><
Jak pewnie zauważyliście, wczoraj nie było posta. :/ Tylko dlatego, że skończył mi się w niedzielę wieczorem SR, a akurat wtedy skończyły mi się zapasowe zdjęcia dla was... ;/ No więc główny problem: brak nowych zdjęć. D:
W tą sobotę kupuję nowego SR na miesiąc. :) Mam nadzieję, że poczekacie "grzecznie". ^^ Więc będą świeżutkie posty od razu! ;D Jeszcze bd miała zaległe questy z dziś. xD (y) :D Ciekawią mnie bardzo. ^.^ (Bez spoilerów proszę xD spoilery to zuoo ;-;)









No więc od tej soboty wszystko wraca do normy! :) Nie zrobię niestety czegoś takiego, jak zwykle robiłam; czyli że będę za te braki dawała po 2 posty dziennie w określoną ilość dni. Tylko dlatego, że mam szkołę... 1 gimnazjum - uczyć się trzeba. D; Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko. :) Do soboty! ;D

/Kate

2 komentarze:

  1. a z twojej jazdy konnej będzie post jeszcze w tym tygodniu ? plis (bardzo lubię patrzeć na prawdziwe zdjęcia ) -Sally Watcherwatcher

    OdpowiedzUsuń