wtorek, 21 października 2014

Kolejne z realnych jazd konnych ♥

Hej. :)
Ostatnim razem bardzo wam się spodobały moje zdjęcia, które pochodzą z moich realnych styczności z końmi. ;D Zadecydowałam, że w miarę moich możliwości (i stanu nowych zdjęć xD) będę wam dawała takowe raz w tygodniu. :) ;)
Oto nowe z niedzieli:











Na zdjęciach byłam na jeździe swobodnej u mojej znajomej niedaleko mieszkającej mnie. :)
Wybaczcie za wczorajszy brak mojej aktywności. -.-" Całkiem zapomniałam, że mam dla was zrobić post. D: To pewnie przez te wypracowanie i plakat. .__.

/Kate

1 komentarz:

  1. piękny konik ^^ jesteś na polskim serwerze ? jeśli tak to czy bym mogła się z tobą spotkać nieważne gdzie byle nie w tych 2 miejscach (czyli dolina złotych wzgórz i urodzaje hrabstwa ) chyba nie przyjmiesz takie słabeusza z 5 levelem i sr nie limitem (czy jakoś tak xD ) ale nieważne zawszę można spróbować :)-Sally waterwater

    OdpowiedzUsuń