czwartek, 9 października 2014

Pełny strój urodzinowy :)

Hej. ^^
Oto, jak prezentuje się urodzinowy (3) strój w pełni skompletowany. :) Są jeszcze 2 kokardy (na ogon i ogłowie) ale zielone z fioletowymi gwiazdkami. ;)
Okulary nie należą do tego zestawu, ale ładnie się prezentują. :)









Wiem, że to blog o SSO, ale mam pewne pytanie. ^.^ Chcecie, abym co jakiś czas (tu: kiedy będą nowe zdjęcia :p) poświęcała posty dla zdjęć z mojej realnej jazdy konnej itp.? :) Dla mnie nie ma problemu. ^,^ Chce tylko wiedzieć, co wy o tym myślicie i czy wam nie będzie przeszkadzało. :)

/Kate

3 komentarze:

  1. no ale nie za często bo ten blog stanie się blogiem o twojej Jeździe konnej . Ale tak to fajny pomysł ;) - Sally watcherwatcher
    ps będe od teraz się pod . "Sally watcherwatcher" - Veronika Dragonwatcher

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie o to mi chodziło. :p Fajnie że mi odpowiedziałaś. ^^

      Usuń
  2. Tak. moze raz na tydzień? c:
    -Dextra Wolfnight ( nie chce mi sie logowac xD)

    OdpowiedzUsuń