czwartek, 2 października 2014

Serial ,,Dar" Epizod 1 Sezon 1 ,,Nie"

Woow. xD Tak z wejścia powiem, że się bardzo nad pierwszym epizodem umachałam ^^ robiłam go około 2 godzin, a przedostatnie zdjęcie (jak Kate śpi) zajęło mi najwięcej czasu. Ale i tak jestem z niego dumna. <3 :3
Mam nadzieję, że wam się spodoba 1 epizod i zostawicie miłe, motywujące komentarze, bo to jest dla mnie najważniejsze! :D
!Dziś będą 2 posty, ponieważ są urodziny SSO jak wiecie, i chcę codziennie dzielić się z wami przedmiotami, które dostajemy. :3!
Miłego czytania! :D Kliknijcie sb na 1 zdjęcie *klik!* i będzie się wam lepiej czytało. :3



























(c) Kate Rainpaw~

3 komentarze:

  1. będę ciekać -Veronika Dragonwatcher
    ps : super to zrobiłaś Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ^^ Tylko czy Kate lewituje jak śpi? Bo głowa jej wisi xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha faktycznie. xD Nie zauważyłam tego wcześniej. o.O
      Ups ^^ małe niedociągnięcie. XD Sklerozaa. :D

      Usuń