środa, 8 października 2014

Aktualizacje 8/10/14 | Nowości, zapowiedzi, questy

Hejo. :33
W dzisiejszym dniu dużo mieliśmy do czytania w newsach, oraz dużo zwiedzania całego Jorvik poszukując nowości. :D Od razu lecąc od początku :3 :
Zapowiedzi:
-ekscytujące świętowanie Bożego narodzenia i Halloween,
-nowe konie (ja myślę, że fiordy i sporo ludzi też xd),
-prywatna sala dla klubów, w której będzie można robić np. narady, :3
-nowa część mapy (myślę, że Jorvik City :3) już w tą jesień zostanie otwarta! Nie przeoczmy ani jednego szczegółu w zmianach na mapie ("m")! :D :)
Dodali:
-targ koni Eddie & Ferdinanda wyjechał do Golden Hills,
-nowe fryzury (ombre, kucyki końskie),
-ławki oraz stoły do piknikowania (dlatego ciągle znikały stoły i ławki w Jorvik xD),
-quest od Jamesa, za który dostajemy brązowe wełniane rękawiczki bez palców. :3
Zdjęcia ;3 :





                            Nowe funkcje dla klubów jeździeckich: już wkrótce!













Długo to ja mojej aktualnej fryzury nie mam, ale zdecydowałam że kupie te niebieskie ombre. <3 Kocham kolorowe włosy, a tamte naprawdę mnie urzekły niesamowicie! :D Nie mogę się również doczekać nowego kawałku mapy! ^^ Pamiętacie, jak Jorvik, Jarlaheim itd. zostało dodane w zeszłym roku w jesień? ;) W tym roku również tak jest! :D Hmm, czyżby co jesień nowy skrawek mapy? :) Mi się tak zdaje właśnie. ^.^ 
Miłej gry! :D

/Kate

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz