niedziela, 19 października 2014

Welcome Mistmagic! =3

Heej. :D
Wczoraj kupiłam klacz kłusaka francuskiego siwego, o imieniu Mistmagic. ^.^ Aka jeszcze nie wymyśliłam. :( Ma już 3 lvl. xD (y) A jak to się stało?? :3 Jest pewien kod na 200 SC (jest double więc dostaniecie 400 :)) TYLKO dla POLSKICH GRACZY. =D Wykorzystałam ten kod i miałam 400 coś SC. :) Potem za 4 zł dokupiłam jeszcze trochę i miałam 601. ;) Takim sposobem ta ślicznotka znalazła się u mnie w stajni... :D
Aah, prawie bym zapomniała! xD Kod: StarRiderPL-15 <- Kod na to 200 SC ;) ale radzę użyć go już teraz, bo dostaniecie 400 SC jak ja. ;D
Na Horse Island wysłałam Bryzę. :c (Winterdale) - Pewnie teraz zastanawiacie się, co teraz będzie, skoro nie ma Bryzy! Przecież ona jest koniem, na którym jeździ Kate w serialu komiksowym ,,Dar"! - No więc moja odp brzmi: mam dla was niespodziankę co do tej serii. ;) Ale rąbku tajemnicy nie ujawnię. ^,^ Czekajcie cierpliwie! :D













Ok ja zmykam na jazdę do koleżanki. ^-^ Papa. <33
Btw. zaproponujcie mi jakieś fajne przezwisko w komentarzach dla Mistmagic. :) Może jakieś z nich wybiorę. ^_^ <3

/Kate

5 komentarzy: