środa, 10 grudnia 2014

Aktualizacje 10/12/14 | Fiordy i przygotowań świątecznych ciąg dalszy :)

Hej. ^^
I co? :D Kupujecie jakiegoś fiorda? ;D Aa no i wczoraj wieczorem SSO dodali film zapowiadający fiordy. ^^ Jeśli nie widzieliście, to znajdziecie na You Tube lub Facebook'u. :) Widzicie jakąś różnicę między fiordem na 1 zdjęciu a na ostatnim? xd Bo ja nie bardzo. XDD
Dodali:

-targ Eddie & Ferdinanda w FP,
-kolejne zadania świąteczne,
-4 fiordy,
-nowe świąteczne ubrania.




















2 fiordy kupuję napewno. :3 Już niedługo! ^^

/Kate

7 komentarzy:

  1. Hej Kate! :-) Mogę wstawić Twoje niektóre zdjęcia fiordów na mojego bloga? Oczywiście napiszę, że to Twoje zdjęcia! ;-) Byłabym baaardzo wdzięczna! XD Bo wiesz, ja nie mam Star Ridera (dopiero za tydzień dostane Lifetime), a chciałabym wstawić zdjęcia tych cudownych koni! :-D
    (Adres bloga: sso-juni.blogspot.com)
    PS które sobie kupujesz?
    Z góry dziękuję :3
    Juni Catcake

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam tego najciemniejszego, a jego godność brzmi CarrotCake :) Może kiedyś skuszę się na szarego fiorda, lub jakiegoś innego, którego w przyszłości dodadzą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy i ostatni są takiej samej maści jasno-bułanej, różnią się tylko ceną i poziomem wytrenowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zakupiłam jasno-myszatego i jestem bardzo zadowolona z niego <3 W przyszłości dodadzą pewnie jeszcze piękniejsze maści, ale już nie mogłabym dłużej czekać z jego zakupem :3

    OdpowiedzUsuń