środa, 3 grudnia 2014

Aktualizacje 3/12/14 | Święty Mikołaj!

Hej.
Nie miałam ochoty na dłuższe czekanie, aż otworzą serwer na EE1 (na polskim serwerze jest ten sam problem) i robię ten post już teraz. :> Nie zobaczycie niestety wiele, ale czekam na jego otwarcie 3h i nie chce mi się już dłużej. ;-) Tak więc dziś post o aktualizacjach będzie trochę inny. ;]

No więc, co dodano po kolei:

-targ koni ruszył w drogę,
-na mapie zostały umieszczone już świąteczne dekoracje,
-świąteczne questy,
-Święty Mikołaj zawitał do Jarlaheim,
-nowe zadania w DUD,
-nowe ubrania w obozie Nic'a.




                         




Śniegu jeszcze nie ma. :c Ale pewnie już niedługo! ^^ Czekam z zniecierpliwieniem! <3
Eh. Teraz tylko czekać na serwety... :( Niektóre już są otwarte od dawna. .-. No więc mamy spóźnienie. :/

/Kate

4 komentarze:

  1. Dokładnie, czekać i czekać. Na polskim to samo :/ Chyba jakieś problemy techniczne :( Trochę irytuję mnie Ci spamujący kiedy będzie serw itd. Szkoda, że nie oporządzę koni :'/ Może dostaniemy coś w wynagrodzeniu ale nwm :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się im. Wszyscy się niecierpliwią. Zwłaszcza, że dziś środa to nasilone nerwy. Xd
      No ja myślę. :) xD

      Usuń
    2. Hyhy C: Ale trochę.... irytujące? (bardzo irytujące) są te osoby, które spamują na FB od SSO i niektórzy nawet mówią: "Włączcie serwery idioci!" .-. Zero szacunku. Mogłabym napisać całą moją przemowę na temat cierpliwości, że to nie jest łatwe itd. ale mi się nie chce :P

      Usuń
    3. Te nawet lekkie "wulgaryzmy" skierowane od graczy do SSO na FP na FB też mi się nie podobają. Ja rozumiem, ale to już przesada. :/ Wcale nie pomagają.!

      Usuń