wtorek, 16 grudnia 2014

Neymar Jr.

Hej. ^^
Wiem, że post nie o Star Stable, ale rzadko robię takie posty odbiegające od tej gry no więc postanowiłam, że dam coś o moich innych zainteresowaniach zaraz po jeździe konnej i wszystkim, co jest z nimi związane. :D
Wieem, że zaraz będzie w komach milion hejtów na mnie, na Neymara itd... :> Szkoda, że ja mam swoje stalowe zdanie o Nim, że jest i będzie dla mnie przykładem no i nikt z was mi nie zabroni, ani nie będzie mówił, kogo mam wielbić a kogo nie. xD (Y)
Tak, piłka nożna jak widać jest zaraz po jeździe konnej itp. :D
No więc podzielę się moją wiedzą o nim... :3 Urodził się 5 lutego 1992 roku. :3 Obecnie ma 22 lata. ;D Od 13 lat zaczął poważnie myśleć o piłce nożnej, a 2009 roku, gdy miał 17 lat zaczął karierę. :D Ma synka, Davi'ego oraz siostrę. ^^ Grał w Santosie, a od 26 maja 2013 w Barcelonie. :3
Tylko tyle wam o nim napisałam, ponieważ wiem o nim dużo więcej i naprawdę zajęłoby to wiele więcej miejsca... xD Dlatego macie główne informacje. ;P
Teraz parę fotek tego zdolnego człowieka. <3























Przypominam, że ten blog nie jest miejscem na kłótnie, wulgaryzmy oraz negatywne dyskusje o Neymarze. ;) Natychmiast te komentarze usuwam. Nie musicie go lubić, ale ja lubię i koniec. :] Mam taką zasadę: swoje zdanie zachowaj dla siebie bo będzie dym. ;D
Jakby ktoś chciał wiedzieć, to dziś o 20 coś będzie mecz Reala a o 22 Barcy. ;3 Neymar nie zjawi się dziś, ponieważ po ostatnim meczu w zeszłą środę odczuwa jego skutki. ;C

/Kate

3 komentarze:

  1. Masz swoje zdanie, szanuję ^^ Ja tam nie przepadam za piłką, ale każdy ma swoje zdanie i trzeba je uszanować :) Ja lubię np. uczyć się o Medycynie Naturalnej dla Koni, śmieją się z tego, szczerze? Nie przejmuję się tym, robię to co mnie interesuje i co im do tego. Więc Kate nie zwracaj uwagi na hejterów, bo nie ma na co tracić nerwów :] Beeka z hejtaaa xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko właśnie jest między nami tyle osób, które właśnie uszanować tego nie potrafią. ;>

      Usuń
  2. Neymar jest zarąbisty :3

    OdpowiedzUsuń