środa, 17 grudnia 2014

Aktualizacje 17/12/14 | Śnieg!!!

Heeejoooo! :D
Czujecie zbliżające się święta? ^^ Ja tak! :D *.* Dziś w całym Jorvik spadł śnieg! =D "Tęskniłam" za nim, a wy? XD Jedyny taki czas w roku. :3 A u was w okolicach (świat prawdziwy XD) spadł już śnieg? :3 U mnie nie. :D Ale się jakoś specjalnie tym nie przejmuję. xDD :p



















Na ostatnim zdjęciu jest koszulka, którą dostajemy po wpisaniu kodu: ONFIRE  ;)
Wczoraj Real wygrał 4:0 :P zaś Barcelona 8-1 z Huescą ;p 1 dla przeciwników za strzał rożny, a bramkarz Barcy niepotrzebnie podskoczył. (y) :< Ale i tak jest świetnie i jestem z nich dumna!! :D Większość dobrych graczy FCB miało wolne, a reszta kontuzje... Messi leń (xDD) siedział na trybunach z paru innymi piłkarzami z tego samego klubu i kibicował. :D Najbardziej mnie rozwalało jego szczerzenie się jak strzelali gole. xD ^^ Ktoś oglądał? :3

/Kate

3 komentarze:

  1. Ja tak xD Ta jego japa jak strzelali gole xD Bezcenne xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No :'D uśmiałam się ^^ <3

      Usuń
    2. :'D Nic tylko się śmiać i wylać na siebie Coca-Colę xD

      Usuń