poniedziałek, 22 grudnia 2014

Kod i potrzebna wasza pomoc!

Witajcie ponownie! ^^
SSO opublikowało nowy kod: HAPPYHOLIDAY, który dodaje do naszego konta 200 SC.
I tu jest problem u mnie. ;/ Jeszcze dziś przed kupieniem 2 dnia (xd) z zadaniami miałam 393 SC. Po kupieniu dnia 323...  Teraz dzięki dodatkowym 200 SC mam 523 SC. I teraz zaczyna się kłopot... xD Musicie zagłosować, bo sama nie wiem co zrobić! :D
Poczekać do soboty na 100 SC i kupić Rosekiss za 560 SC czy nie czekać i kupić Thunderking'a za 490 SC?! Głos należy do was! :)











Stare zdjęcia. xdd (y)
Liczę na wasz rozsądny wybór! :)

/Kate

3 komentarze:

  1. Ja osobiście radziłabym Ci poczekać, bo wtedy "prezent" czyli w tym wypadku koń, będzie taki wyczekany ; 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też radziłabym poczekać.

    OdpowiedzUsuń