niedziela, 21 grudnia 2014

Zimowa nietypowa przejażdżka

Hej. :)
Dziś postanowiłam się wybrać na przejażdżkę z Aideenem... ^^ Ale była ona dość nietypowa! :D Nie pamiętam dokładnej nazwy tego "ogłowia" ale muszę to określić na chwilę obecną jazdą na wędzidle z wodzami. :p























Żeby takie dodali na SSO. *.* ^^ Miałam robić te zdjęcia jak w SSO było jeszcze jasno, ale musiałam gdzieś jechać... XD
Czy tylko ja mam tak, że włączam sb muzykę z bloga i trenuję konie? D: Btw. Diana ma 11 lvl. ;*

/Kate

5 komentarzy:

  1. Fajnie by było, gdyby na SSO dodali kantary i prowadzenie konia...
    ~Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram! Byłoby suuuper! Jeszcze bardziej realistycznie :-D

      Usuń
    2. Noo tego też mi bardzo brakuje :/

      Usuń
  2. Moja klacz fiordzka- Ice ma 3lvl xD Mam ją od niedawna xD

    OdpowiedzUsuń
  3. To wędzidło bezogłowiowe :) Ciekawie wygląda ono na koniu :D

    ~Layla Greengarden

    OdpowiedzUsuń