środa, 10 grudnia 2014

Welcome Diamondtear !

Hej. ^^
Ten post nie mógł czekać. xDD Z racji, że jak widzieliście miałam 304 SC, nie wytrzymałam (mam zamiar w grudniowe double kupić SC xd) i skoro miałam kase na telefonie to dokupiłam 496 (czy ile tam było :D) i miałam 790 coś. :3 Niestety nie mogłam zmienić jej grzywy, ponieważ zostało mi tylko 16 SC reszty. xDD (y)
Oto Diamondtear! :3 Jak narazie ma ksywę "Dia", ale może macie jakąś lepszą? ^^ Propozycje w komentarzach! ;*
















Uwielbiam ją. ^^ :3 Najbardziej śmieszne są ruchy fiordów w pełnym cwale. xD :D
Pytałyście, jakie dwa fiordy chcę kupić. Drugim też będzie klacz, myszata. :) Ale narazie nie planuję jej kupować, ponieważ mam Diamond. ^^ :-]
Wiking musiał odjechać na Wyspę. :(

/Kate

13 komentarzy:

  1. Jaka śliczna! ♥
    Uwielbiam konie fiordzkie!♥♥♥
    Aha i przede wszystkim fajne imię. ;-)
    Na ostatnim zdjęciu moim zdaniem wygląda jak typowy koń Star Stable (mam na myśli konia typu Tin-can lub Starshine tylko fiord jest ładniejszy :-))

    PS czy to ostatnie zdj. to przeróbka??? Jak tak, to fajna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) pasuje to imie do niej xD
      Faktycznie :D też to zauważyłam d^.^b
      Ostatnie zdjęcie to nie przeróbka :) podczas wciśnięcia "x" w trakcie cwału i w ostatnią sekundę taką poze robi nasza postać ;)

      Usuń
    2. Aaa... dobra! Ale serio myślałam, że to przeróbka! XD
      W takim razie, świetnie uchwyciłaś ten moment! :-)

      Usuń
    3. Hehe xD no trochę tak wygląda :D
      Łatwo jest go uchwycić :D

      Usuń
  2. Zazdroszczę! dopiero w sobote za tydzień kupie, brak sc :(((((( opłaca się kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opłaca jak najbardziej! :) Mają oryginalne ruchy, piękne grzywy do zmiany i inne... ^^

      Usuń
  3. Raany jaka słodka :D Ja jestem na razie Towarzyska :( A mam ten handel z Sedną, ale czy jak zbiera się te rzeczy to jakieś dzienne zadania czy po prostu jedziesz. O! Wiewiórka, bierzesz i jedziesz do Sedny? Czy to zadania dzienne?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wg mnie dosyć pasuje do niej Diana (czytane po polsku, czyli po prostu Diana) lub Diana (tak samo się pisze ale w krajach anglojęzycznych wymawia się "Dajana")
    Ksywka "Dia" podsunęła mi ten pomysł. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A może Tia, Bursztynka, Wiagra, Figa...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zdecydowałam i ma 2 aka: Dia, Diana :)
      ale dziękuję za pomysły ^^

      Usuń