sobota, 20 grudnia 2014

Nowa muzyka na blogu

Aktualnie na blogu jest 6 piosenek. :) Daję o tym taką informację, ponieważ zwykle była 1 na jakiś czas. Teraz są święta, więc dziś dodałam 2 nowe świąteczne. ^.^ Ostatnio dodałam jeszcze 3, no i jest tamta na początku też co była. :p Wejdźcie w listę z muzyką i sprawdźcie sami, co nowego. ^^ ;D









Epicka przeróbka. XDDD (y)
Dia ma już 9 lvl. :3 ^^ Ta, jest przerwa świąteczna więc mam czas i ochotę (ze względu na brak nauki xd) na to. :DD
Dziś 16:00 mecz Barcelona - Cordoba CF ^^

/Kate

2 komentarze:

  1. Nie żebym się chwaliła, ale chodzę do szkoły muzycznej od 5 lat i nutki na przeróbce to niedokończone szesnastki xdd
    Fajne piosenki :D U mnie mój fiord ma 10 lvl *yey* xd
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh nie znam się na nutach xD ale dziękuję za poprawkę na przyszłość:)

      Usuń