piątek, 15 stycznia 2016

#18 Quiz

Hej! :)
"Późny" post, ale jest! :D Zapraszam na dzisiejszy Quiz! =D
Jeżeli w tym poście jestem jakaś chaotyczna, to bardzo przepraszam. :v Dziś zaczęłam swoją działalność na wattpadzie i aż mnie pomysły na opowiadanie roznoszą. XD Jakby ktoś chciał wiedzieć do jakiej kategorii się zalicza: jest to historia romantyczna pomieszana z gangami (bójki itp), więc troszkę chaosu i zamieszania będzie. :P Ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu.
Dobra, dobra! Rozpisałam się o temacie w ogóle nie związanym z postem, przepraszam! xD
Quiz będzie o nakryciach głowy. Zwracajcie uwagę tylko na ich typ, nie kolor!



1. Podoba Ci się ten kapelusz?
a) Tak   b) Nie   c) Średnio


2. Podoba Ci się ta czapka?
a) Tak   b) Nie   c) Średnio


3. Podoba Ci się ten cylinder?
a) Tak   b) Nie   c) Średnio


4. Podoba Ci się ten kapelusz?
a) Tak   b) Nie   c) Średnio


5. Podoba Ci się ta czapka?
a) Tak   b) Nie   c) Średnio

8 komentarzy:

  1. Średnio, tak, tak, tak, nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko na "tak". XD
    Co do opka - spk... ciekawa jestem, kaj w to wmieszasz konie... chyba, że to będzie z punktu widzenia koni. o.o

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam nie będzie koni, konie będą w zupełnie innym, w przyszłości

      Usuń
  3. Pjeffsza
    (napisałam to specjalnie, tak XD)
    Wgl, jestem twoją nową czytelniczką, bo widzę, że ten blog żyje.
    Valentajn Łolfłeb nie żyje, Mel Sea też, a Charlotte Brichbear to zablokowała bloga dla innych... Zostaję tu, ciesz się xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Plus moje odpowiedzi to :
    1. A
    2. A
    3. C
    4. C
    5. A

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Nie
    2.Tak
    3.Nie
    4.Nie
    5.Nie
    Jestem wybredna :/

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Tak
    2.Tak
    3.Tak
    4.Nie
    5.Średnio

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Tak
    2. Tak
    3. Tak
    4. Nie
    5. Średnio

    OdpowiedzUsuń