poniedziałek, 25 stycznia 2016

#22 Top 3

Hej. ;)
Naszymi gośćmi dziś będą (moim zdaniem przypominam) trzy najlepsze islandy. :p Więcej maści pewnie już nie zostanie dodanych, więc nie ma na co czekać. xD Zabieramy się za ocenianie!


1. Srokaty - moje serce podbił w 100%. Jego idealnie "rozstawione" łatki mają w sobie ten urok. Grzywa pięknie splątana barwą różnych kolorów. Zimowa sierść jest bardzo widoczna na jego ciele.


2. Izabelowaty - w grze nie widziałam większego słodziaka. Jego błękitne oczy pobiły nawet niebieskie paczały jednego z pinto od Marleya. Jego maść i białe części są bardzo specyficzne, ale to tylko dodaje mu blasku i piękności.


3. Kasztanowaty - wiele osób go posiada. Widocznie również ma w sobie to coś. Jego grzywę zdobią pasma najróżniejszych odcieni brązu. Staw pęcinowy zakończony ciemnym kolorem. Uroczy!



A jak wygląda Wasze Top 3 tych słodziaków? ;) Macie co do nich jakieś zarzuty?

9 komentarzy:

  1. 1.Kasztanowaty
    2.Srokaty
    3.Izabelowaty (krówka)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Izabelek
    2. Myszaty
    3. Siwy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam żadnych zarzutów, wszystkie goszczą u mnie w stajni i nie żałuję ich zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym zamieniła miejscami dwójkę i trójkę, ale po za tym, to rzeczywiście pomiędzy tymi się zastanawiałam, ale w końcu kupiłam tego pierwszego. :3

    Pozdro,
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  5. Gram od niedawna, więc (jeszcze) nie mam ulubionych ;D Ale Twoja hot jest meegaa
    xx
    `Anastasia Moonball

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Srokacz <3
    2.Kasztanek
    3.Siwy

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Deresz (mój Royalprince ♡)
    2. Ciemny Gniady
    3. Izabelowaty :3333

    OdpowiedzUsuń