środa, 20 stycznia 2016

Aktualizacje 20/01/16 | Kontynuacja zadań w Eponie

Hej. :)
Nadszedł czas na kontynuację zadań w Eponie! Pozwólcie, że wprowadzę Was w listę dzisiejszych zmian. :)

-nowe zadania w Eponie,
-nowe rzeczy w Plazie,
-targ koni jest w drodze do nowego miejsca.





Zadania krótkie nie były. :P Szczerze myślałam, że będą to zadania dwudniowe, jednak niestety nie. xD Ale to nic, ja i tak się świetnie bawiłam robiąc je. :)
W nagrodę za wykonane zadania dostajemy buty treningowe oraz koszulkę!

3 komentarze:

  1. Te zadanka były super ♥ Szczególnie to pokazywanie chodów ^^ Które tb się najbardziej podobało Kate? :D

    -Magdalena Dogfield (Nie chcę mi się na konto google zalogować XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba właśnie te chody + skoki, przejażdżka i techniki walki XDD

      Usuń
  2. Nawet się na zdjęcie załapałam! XD

    OdpowiedzUsuń