sobota, 30 stycznia 2016

Nowy koń: Dangersoul

Hej. :)
Tak późną porą Was witam, ponieważ chciałabym Wam przedstawić swojego nowego konia. xD Pewnie większość z Was czyta to rano, ale nocne Marki tez istnieją. :P
Dangersoul aka. Epic - ksywkę wzięłam od Boy Epic. xD <3 Jest to ogier appaloosy, specjalizujący się w crossie. :P Więcej informacji wkrótce w zakładce "Moje konie (31)"! :) Kupiłam go kilka godzin temu, około 20. :) Na Wyspę wysłałam Rosekiss.








W kupnie towarzyszyła mi moja przyjaciółka Valentina, która kupiła nowego morganka. :D Niedawno zaś skończyłyśmy je trenować, obecnie Epic ma 6 level, a Wildrebel (koń Val) 5. :)

2 komentarze:

  1. Zawsze podobały mi się appoloosa
    ♥ ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tego konia, jest cudowny ^^ Tylko u mnie nazywa się Silverprince ♥
    /Danio

    OdpowiedzUsuń