wtorek, 5 stycznia 2016

Dlaczego jeżdżę konno?

Hej...
Dzisiejszy post będzie inny niż wszystkie. Dziś chciałabym Wam polecić kanał na YT "EquestrianChallenge", który jak już po nazwie widać posiada filmy związane z końmi. Skoro polecam - to nie byle jakie. :) Prowadzi go dziewczyna o imieniu Adrienne/Ada (dla przyjaciół i widzów: Adey). Dziewczyna ma 18 lat, od 9 jeździ konno. Przejechała wiele torów z przeszkodami na zawodach, posiadała w swoim życiu już 4 konie! Obecnie ma 2. :) Wie bardzo dużo o koniach, dodaje filmy z tipami o jeździe, trenowaniu koni i podobnych... Co mi najbardziej się w niej i jej kanale spodobało: jest przesymatyczną osóbką! A filmy zawierają wiele motywacji dotyczących jeździectwa - tracisz wiarę w swoje umiejętności? Obejrzyj jej filmy! Zaraz Twoje negatywne myśli prysną!
Pod spodem daję Wam filmik, który obejrzałam jako pierwszy kiedy odwiedziłam jej kanał. Dźgnął moje serce tak pozytywnie! Dawno nie czułam się tak dobrze gdy oglądałam jakikolwiek inny filmik na YT. Opisuje on idealnie pytanie "dlaczego jeżdżę konno?". Lepiej sama bym tego nie ujęła.




Adey z pewnością zasługuje na taką, a nawet większą ilość subów niż dotychczas. Może dacie jej szansę? Wasze kliknięcie "subskrybuj" na pewno jest tego warte!

2 komentarze:

  1. Też często wchodzę na ten kanał, jest świetny! :D Ogólnie jest tam dużo porad, ale i śmieszniejszych scen ^^ Bardzo fajny kanał, naprawdę wszystkim polecam :D

    OdpowiedzUsuń