niedziela, 17 stycznia 2016

40 faktów o mnie!

Witam! :)
Bardzo chcieliście to 40 faktów o mnie także je dodaję! :) Jeśli ktoś jest ciekawy poprzedniego: 30 faktów o mnie to zapraszam. ;)

1. Jestem Neymarzete, Glambert, Epic, Cule!
2. Uwielbiam Boy Epic'a! <3
3. Nienawidzę dzieci.
4. Nie lubię czytać lektur, za to kocham czytać opowiadania! Mogę to robić godzinami.
5. W marcu (po 8 miesiącach) wracam w siodło po kontuzji!
6. Prawdopodobnie za tydzień spotkam się z moją przyjaciółką z SSO w rl!
7. Przedwczoraj zaczęłam swoją działalność na wattpadzie i piszę opowiadanie romantyczne.
8. Uważam swoich czytelników za najlepszych pod słońcem. <3
9. Na to półrocze dostałam dwóję z chemii. XD
10. Uwielbiam kolorowe włosy i tatuaże.
11. Posiadam młodszą siostrę.
12. Nie lubię przyjaźnić się w trójkę.
13. W tym roku na wakacje jadę na obóz konny.
14. Bywam zazdrosna o byle co (rzadko się to jednak zdarza).
15. Za najlepszy klub spośród wszystkich polskich serwerów uważam South Ghosts Club (info potwierdzone, lololo)!
16. Obecnie moją ulubioną rasą konia w SSO jest kuc islandzki.
17. Łatwo się wzruszam na filmach, przy opowiadaniach (w sytuacjach odpowiednich na to).
18. Każda z piosenek Boy Epic'a jest moją ulubioną, każda ma przekaz.
19. Często czekam aż karma się zwróci, hehe.
20. W październiku/listopadzie do mojej rodzinki dołączył pies.
21. Moja kolekcja szminek liczy do tej pory 6 + 1 kredka do ust.
22. W grudniu roku 2015 byłam po raz pierwszy w Anglii (Luton + Londyn) - spełniło mi się jedno z marzeń. Już chcę tam wrócić!
23. Gdy z kimś rozmawiam patrzę na usta (lol?).
24. Lubię zadbanych chłopaków.
25. Nienawidzę swojej wychowawczyni. :D
26. Uważam, że polski rząd jest do bani. XDD
27. Grając w kosza, ręczną lub w nogę pędzę przez boisko jak burza.
28. Jestem bardzo szybka.
29. Mam metr sześćdziesiąt pięć wzrostu.
30. Chcę mierzyć metr siedemdziesiąt pięć.
31. Martwię się trochę o swoją przyszłość (związane z nią spełnianie marzeń).
32. Lubię i nie boję się latać samolotem. :)
33. Na pewno w przyszłości chcę zwiedzić: Hiszpanię, Brazylię, Amerykę.
34. Jestem tolerancyjna i cierpliwa.
35. Posiadam swój ideał chłopaka, chociaż pewnie na takiego w życiu nie trafię. XD
36. Na wakacje farbnę się na mocną czerwień, następnie pod koniec lata na blond.
37. Potrafię słuchać w kółko tych samych piosenek całymi dniami.
38. Modlę się o super klasę w przyszłej szkole.
39. Lubię ciszę, spokój i siedzieć w domu. :')
40. Kiedyś często piłam kawę, przez co bolały mnie kości (nie róbcie tego!!).

7 komentarzy:

  1. Nie słucham tego zespołu, ale skoro lubisz przekazy, to polecam "One Republic", maję fenomenalne piosenki. B)

    Co do lektur... przyznaję, że niektóre lektury są denne, ale spróbuj poczytać jakieś inne książki. Osobiście polecam "Zew Krwi" Jacka Londona, nie długa, aczkolwiek piękna książka(o psie). Jeśli masz taką możliwość, to przeczytaj "Moja mama i pies z piekła rodem" - książka genialna, czytałam ją w szóstej klasie i to właśnie ona przekonała mnie w 100% do literatury, jest jeszcze druga część "Moja mam i zielonooki potwór". Wcześniej zauroczył mnie "Pies który jeździł koleją"(Lampo). Raczej nigdy nie zapomnę też książki "Lessie wróć!". Piękne opisy. Teraz wałkuję trzecią część Tolkiena... powiem tak... opisy i porównania ma fantastyczne, ale się zastanawiam, czy to ktoś źle tłumaczył, czy na prawdę on podsumowując każdą akcję pisał "A więc"/"Tak więc"(normalnie jak Kate)... przecież taki wybitny pisarz powinien wiedzieć, że nie powinno się zaczynać zdania od "A więc". ;v

    I powodzenia w powrocie do jazdy konnej. ;p

    Co do zdjęcia... dopiero teraz się skapnęłam, że to edit(zobaczyłam tego "kwiatka"). XD

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz jakiegoś linka do tego wattpada? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dosłownie mam tak samo z 29 i 30 xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie tylko ty uważasz, że polski rząd jest do bani xD Połowa polski tak myśli XD

    OdpowiedzUsuń