poniedziałek, 18 stycznia 2016

#21 Top 3

Witajcie! :)
Jak Wam miną poniedziałek? Ferie czy szkoła? Ja już ferie, heh, kc małopolska. :')) Dodatkowo przespałam "pół dnia", ponieważ do pierwszej w nocy (a w niedzielną noc do czwartej) czytałam opowiadania. Każde jakie do tej pory czytałam na maksa wciąga, przez co nie mogę się po prostu oderwać, chociaż moje oczy błagają o litość. xD Tak więc "wstałam" o trzynastej, a już tak na poważnie około czternastej, wprost na obiad. Potem od razu wzięłam się za pisanie 4 rozdziału na Wattpadzie. xD Właśnie, jeśli ktoś chciałby linka do opowiadania to zapraszam zgłosić się na mój mail: kate.neymarzete@onet.pl ;) tylko przedstawcie się nazwą postaci z gry. xD
A teraz przejdźmy do dzisiejszego postu. Spośród wszystkich trzech odnowionych miejsc na Star Stable wybrałam najlepsze.


1. Fort Pinta - odkąd zasmakował swojego remontu naprawdę wygląda jak porządny fort nie do zdobycia! Star Stable dodało mu mury, mnóstwo armat i cudowną, masywną bramę. To co, ktoś chętny podbić teraz ten fort?!


2. Moorland i jego okolice - stajnia już nie jest taka "obdarta". Wygląda bardzo przytulnie, aż chciałoby się tam siedzieć całymi dniami (gdyby nie nasze ulubione lagi <3) i zajmować końmi. Nawet kowal i starsza Pani ulegli remontowi. Domek babci jest uroczy, a Conrad ma gdzie pomieścić swoje narzędzia.


3. Zamek w Srebrnej Polanie - masywny i stary. Takiego go zapamiętamy. Po remoncie wygląda na świeżo wybudowany, mimo, że "widział" w Jorvik już chyba wszystko. Nowiutki od zewnątrz, stary i skrzypiący od wewnątrz...



Nie wiem jak Wy, ale jestem ciekawa czy jeszcze coś kiedyś odnowią na najstarszych terenach mapy. :) Jakbyście chcieli coś wyremontować w Jorvik na lepsze, to co by to było?

4 komentarze:

  1. Farma Steva zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym odnowiła Jodłowy gaj albo winnice :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Winnice, Valedale i Jarlaheim oraz - co pewnie pomiesza wam w głowach - Eponę.
    Winnice - stare, z tępymi kolorami. Wyglądają jak mury wyburzonego fortu ._.
    Vale? Cóż...
    Jarlaheim również wygląda, jak ruiny starego fortu w którym ludzie zbudowali sobie domy .-.
    Epona? Zmieniłabym ten klimat. Muzyka nie pasuje, do tego ten motyw z całęgo UH...Myślałam, że w tym miejscu pozbędę się obrzydzenia do UH, ale ono się pogorszyło - motyw wiecznego szczęścia, słońca i lata - plz. Szczerze dałabym całe UH do naprawy - ta dziwna kulkowata trawa wprawia mnie w wrażenie, że tam nigdy nie ma innej pory roku, niż lata. Te tępe dźwięki kur, farmy itp... No proszę, to naprawdę przypomina bajkową krainkę w której każdemu żyje się dobrze i szczęśliwie. Jak bajka dla maleńkich dzieci .-.
    (Oczywiście to moja opinia o UH.)
    ~Ja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie nie powinnaś tak brzydko mówić.Sso się stara bardzo żeby nam było najlepiej.A jeszcze widzą tak nie chcętne komentarze typu:Brzydkie te kuce itp.

      Usuń