niedziela, 24 stycznia 2016

Q&A 4

Hejka. ;)
No to można już rzec, że doczekaliście się kolejnego (i nie ostatniego >:3) Q&A! :D Przejdźmy od razu do rzeczy. :P


Cadence Queenforest zapytała...
Q: Od kiedy grasz w SSO?
A: Od października 2012 roku. :)
Q: Od kiedy prowadzisz bloga?
A: Tego już prawie od 2 lat. :D
Q: Masz swojego ulubionego konia w SSO (nie tylko te co masz)?
A: Uhh, ciężko wybrać. Raczej nie mam.
Q: Jakie są Twoje ulubione cs?
A: Chyba Srebrnej Polany. xD


Julia Frąckowiak zapytała...
Q: Czy jeździsz konno?
A: Tak, jeżdżę. :)
Q: Jaką rasę chciałabyś by dodali?
A: Hmm.. Chyba konie lipicańskie. :)
Q: Czy zbierasz figurki Schleich?
A: Kiedyś zbierałam (dawno), ale już nie. xD
Q: Jak przekonałaś rodziców do lt?
A: Nie mam LT. XDDD
Q: Czy lubisz psy?
A: Mniej niż średnio.
Q: Posiadasz psa?
A: Tak.
Q: Jakie miasteczko w SSO lubisz najmniej, a które najbardziej?
A: Najbardziej Nową Grań a najmniej Księżycowy Sierp. xD
Q: Jakie zadanie było Ci zrobić najtrudniej?
A: Chyba to, w którym trzeba było śledzić Mrocznego Jeźdźca. xd
Q: Masz ssową bff?
A: Mam. :) <3
Q: Robisz codziennie wszystkie wyścigi?
A: Nie. XD


Crazy Dream (Samantha Eveningstone) zapytała...
Q: Jaki był Twój pierwszy koń zakupiony w SSO?
A: Konik za 300 SC z FP w koreczkach. :D
Q: Czego nie lubisz w realu?
A: Chyba najbardziej fałszywych ludzi. ;p
Q: Czego nie lubisz w SSO?
A: Osób, które ledwo dostaną od SSO kod na SC i już pytają "MACIE JAKIŚ KOD NA SC/SR OPRÓCZ (...)?"
Q: Zakup na SSO, którego najbardziej żałujesz, to...?
A: Nie ma takiego. :)
Q: Ile miałaś przerw na granie na SSO i jak długie one były?
A: Chyba była jedna. Ale nie pamiętam ile trwała.
Q: Jakbyś miała wybierać pomiędzy nabijaniem repki a treningiem konia wybrałabyś...?
A: Trening konia!
Q: Czekolada, budyń, kisiel czy galaretka?
A: Czekolada i galaretka. :3
Q: Ulubione ciasto?
A: Snickers. 8)
Q: Jakie są Twoje ulubione filmy? Wymień co najmniej pięć.
A: "Who is Parker Banks?", "Sky Nova", "Tell Me Lies", wszystkie części HP, "Zmierzch".
Q: Co najbardziej Ciebie wzruszyło (uroniłaś kiedyś łzę czytając jakąś książkę/opowiadanie/komiks/oglądając film?
A: Często wzruszam się czytając opowiadania romantyczne. Zdarzało się przy filmach.
Q: Koszenie trawnika czy odśnieżanie podjazdu? Czyszczenie naczyń czy odrabianie lekcji?
A: Nie koszę ani nie odśnieżam. xd Wolę odrabiać lekcje!


Antoinette Bravefall zapytała...
Q: Skąd masz inspirację na pisanie bloga i czemu akurat takie?
A: W sumie inspiracji nie ma. Trzy lata temu zaczęłam blogować i nie potrafię przestać. :)


Magdalena Dogfield zapytała...
Q: Koty czy psy? Czemu?
A: Koty, moim zdaniem są lepsze i nie śmierdzą. XD
Q: Laptop czy komputer stacjonarny? Czemu?
A: Laptop. Można go wszędzie zabierać. :D
Q: Ferie czy wakacje? Czemu?
A: Wakacje, są dłuższe i jest cieplej. :)
Q: Twoja ulubiona pora roku? Dlaczego ta?
A: Wiosna, ponieważ z temperaturą jest w sam raz i wszystko tak ślicznie budzi się do życia...
Q: Jaka jest Twoja ulubiona liczba? Czemu ta?
A: Moją ulubioną liczbą jest 11. :) Ponieważ Neymar Jr ją posiada grając w Barcelonie! <3
Q: Najciekawsza książka jaką czytałaś?
A: Narnia. :)
Q: Ulubione miejsce na sosie? Dlaczego?
A: Opuszczona Posiadłość Dewsów. 8) Sama nie wiem. :D Tak jakoś.
Q: Zrobiłaś wszystkie repki (wraz z archeologią)?
A: Nie. xD Jeszcze został mi Księżycowy Sierp. :(
Q: Masz sso'we postanowienia noworoczne? Jak tak to wymień.
A: Nie mam.
Q: Co byś zmieniła w SSO?
A: Chciałabym, aby szafa w MS była dostępna również dla NSR.
Q: Igrzyska Śmierci czy Harry Potter? Dlaczego?
A: HP, chociaż z IŚ nie miałam jeszcze do czynienia.


Katarina Sweethill zapytała...
Q: Od kogo dowiedziałaś się o SSO?
A: Od nikogo. Przypadkiem zobaczyłam filmik na YT. :)
Q: Czy gdy wchodzisz na SSO wszyscy otaczają Cię?
A: Nie. xD
Q: Lubisz grać w inne gry niż SSO?
A: Czasem (rzadko) gram też w Transformice.
Q: Lubisz placki ziemniaczane?
A: Lubię. xD
Q: Lubisz chodzić do szkoły?
A: Nie.
Q: Czy jako mała dziewczynka kochałaś konie?
A: Od zawsze je kochałam. :)
Q: Co myślisz o tym aby w SSO była możliwość zmiany pogody?
A: Ja o tym marzę od zawsze! ;__;
Q: Zrobisz kiedyś rajd z czytelniczkami?
A: Zrobię! :)


Anonimowa osoba zapytała...
Q: Jaka jest Twoja ulubiona rasa konia w realu?
A: Hucułki i arabki. :)
Q: Gdyby w SSO była możliwość zmiany nazwy swojej postaci, to zmieniłabyś?
A: Nie. :D
Q: Wolałabyś, żeby w SSO dodali nowe CS do Epony czy DUD?
A: Chyba do Epony. :)
Q: Jaka jest Twoja ulubiona maść konia w realu?
A: Siwa. :D
Q: Który z tych "zestawów" chciałabyś, żeby dodali do SSO: palcaty/baty, ostrogi, nauszniki czy derki? Dlaczego?
A: Palcaty, baty i ostrogi byłyby fajną "ozdóbką". :) To samo z nausznikami. :D Fajnie by to wyglądało. O derkach marzę od samego początku. :( Chciałabym wszystkie te rzeczy. xD Byłoby to niezłe urozmajcenie gry.
Q: Chciałabyś, aby w SSO był "prywatny" padok, na który można wypuszczać konie?
A: Tak! :D
Q: Na którym koniu najczęściej jeździsz w SSO?
A: Ostatnio dużo na Melodii i Coco (islandy). xD
Q: Wolałabyś, żeby do SSO dodali lonżowanie konia, za które dostaje się PD dla konia czy nauka ujeżdżenia, za które też dostaje się PD konia? Dlaczego?
A: W sumie to chciałabym. Chociaż "na SSO'wy rozum" dawałoby to tylko 5 PD. xD Ale fajnie by to wyglądało itp więc byłoby super. :)
Q: Lubisz śnieżycę w SSO?
A: Lubię. :D
Q: Chciałabyś, aby w SSO powstał nowy teren tylko dla SR Lifetime? Dlaczego?
A: Nie chciałabym. To byłoby bez sensu.
Q: Lubisz popcorn karmelowy?
A: Nie miałam z nim do czynienia. xd
Q: Jakie miejsce w SSO chciałabyś żeby odnowili?
A: Chyba Farmę Steva, chociaż za dużo do odnawiania tam nie ma. xD
Q: Wolisz kapelusze czy toczki w SSO?
A: Oba. :)
Q: Chciałabyś, żeby w SSO pojawiły się nowe maści islandów?
A: Niee, wystarczy mi ta piękna szósteczka. xD




Dziękuję wszystkim za pytania do Q&A. ;) Kiedyś zrobię piątą część. :D

7 komentarzy:

  1. Dzięki za odpowiedź na moje pytanie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się doczepie do odpowiedzi na moje pytania dotyczące filmów, ale no cóż, najwyraźniej zapomniałam to bardziej wyszczególnić. ;d
    Pytając jakie są Twoje ulubione filmy, miałam na myśli takie pełno metrażowe(mające ponad 45 min, czy coś), nie takie z YT, ale spoko oko.

    Teraz moja prywatna opinia. XDDD
    Co do HP i Zmierzch... moim zdaniem, ekranizacja książki nigdy nie będzie tak dobra jak sama książka, zawsze jest tam coś doprawione na potrzeby filmu, czy też ominięte, no ale o gustach się nie dyskutuje. B)

    Pozdro,
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc oprócz HP i tych 3 z YT nie posiadam takich "bardziej ulubionych" xD ogólnie filmów oglądam mało. Ale coś dałam jednak :P

      Usuń
  3. B) Moje pytanie hshshhs c: Kate, jest jakieś spotkanie klubowe przed tą sobota? (Nmg wejść na SSO, bo jestem u babci xd)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hshs 'koty przynajmniej nie śmierdzą' XDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, wiesz, ja też czasem zamiast w SSO gram w Transformice xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń