sobota, 9 stycznia 2016

Krótka Świąteczna Historia | Część 3

...Świętego Mikołaja.


Zauważyłem, że jest bardzo smutna. Zapytałem jej co się stało, a ta opowiedziała mi całą swoją historię związaną z Melodią...


Było mi jej bardzo szkoda. Z racji, że był to dzień Bożego Narodzenia chciałem spełnić jej największe marzenie. Kazałem jej pójść do lasu, gdzie straciła swoją przyjaciółkę. Tak też zrobiła.


Kiedy weszła do lasu nie mogła uwierzyć własnym oczom. Melodia stała na drodze i czekała na nią! Kate nie mogła sobie wyobrazić lepszego świątecznego prezentu.


Szczęśliwe razem wróciły do domu. Kate przysięgła sobie, że już nigdy nie pojedzie do tego lasu. Jednak nadal razem zdobywały puchary i medale! Nikt nie był w stanie ich powstrzymać!


Po świętach, na początku stycznia były na wielkich zawodach w ujeżdżeniu...


...i wygrały!


I mimo, że minęło już sporo czasu... Kate i Melodia nadal są razem i spełniają swoje największe marzenia. Są najbardziej zgraną parą, jaką mogłem obserwować!

KONIEC!

2 komentarze: