poniedziałek, 26 października 2015

#10 Top 3

Hej! :3
Czas na dziesiąte już Top 3! :D Dziś ciekawie, a mianowicie... 3 najlepsze kolory oczu w SSO! =D

1. Błękitne - zdecydowanie są to najczęściej spotykane i najpiękniejsze oczka w SSO. Aż trudno zaprzeczyć! Najbardziej pasują oczywiście do jasnej cery oraz blond włosów. Oczywiście nie jest powiedziane, że do innych nie pasują! Pasują jak najbardziej!


2. Brązowe - jeżeli się nie mylę, to w SSO są cztery odcienie brązowych oczu. Te najbardziej przypadły mi do gustu. Pasują do ciemnej cery i brązowych włosów. Cud miód, malina!


3. Białe - jedne z najrzadziej spotykanych kolorów oczu w Star Stable. Ale trzeba przyznać, że mają w sobie ten blask! Najbardziej pasują do jasnej cery i jasnych odcieni włosów. Kolor uniwersalny i bardzo ładny!



A jaki jest Wasz ulubiony kolor oczu w SSO?! :D Jakie paczałki mają Wasze postacie? ^^

4 komentarze:

  1. Mi najbardziej podobają się złote, takie też ma moja postać. c: Kiedyś miałam niebieskie, ale jakiś czas temu zmieniłam.
    Świetny blog, uwielbiam go czytać. Widać, że masz świetne pomysły na posty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielone wymiatają. Najlepsze jest to.. że kiedyś na SSO zielone oczy były odcieniu.. trawy na SSO XD
    A zaś od czasu, gdy wprowadzili możliwość zmiany wyglądu.. są ciemniejsze.. e.e

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Avis ma niebieskie. ^.^
    P.S Sorry, że z anonima.
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń