czwartek, 22 października 2015

Jak wygląda druga część Urodzajnych Hrabstw na tą chwilę? | SPOILERY!

Hej. ;)
Wczoraj jedna osoba zażyczyła sobie, abym zrobiła ten post. No i proszę! ;)
Mam dla Was 21 różnych zdjęć, które ukazują jeszcze nieotwartą drugą część Urodzajnych Hrabstw. Oczywiście musicie pamiętać, że ten teren jest niegotowy, przez co posiada wiele bugów; latających drzew, krzaków i wszystkiego innego, zepsutą grafikę w pewnym momencie oraz dość dużą pustkę, którą mam nadzieję zapełnią między innymi stajniami. ;) Bo kiedy tam biegałam, żadnej nie było.
Ale mimo wielu niegotowych do pokazania miejsc, niektóre z nich są naprawdę bardzo piękne. :) Nie mogę się doczekać, aż wszystko będzie gotowe i jeszcze śliczniejsze! :D
Na dwóch zdjęciach jest porównanie. Pokazane umiejscowienie: Fort Maria oraz tajemniczego "obserwatorium".
Zapraszam!
























Nie sądziłam (spójrzcie na przedostatnie zdjęcie) że da się przejść przez bramę do Dark Core. xD A jednak. :P
Zdjęcie ostatnie: za wejściem do DC jest takowa dziura. Kiedy się zbliżyłam, pojawiło się różowe światło i muzyka jak z intra lub starego wejścia do gry (drewniane drzwi).

4 komentarze: