wtorek, 20 października 2015

Jak będziemy prowadzić konie?

Witam ponownie.
Tak sobie kilka minut temu przeglądałam pewną grupę otwartą na Facebooku, kiedy znalazłam to oto zdjęcie... Dodała je tam graczka Star Stable.
Przedstawia ono chat, w którym udzielił się Game Master Archie! Przetłumaczę Wam na polski. ;)
"Będziecie mogli prowadzić swojego konia poprzez trzymanie go za ogłowie."
Możemy to rozumieć na dwa sposoby: trzymać za (faktycznie) ogłowie lub jego wodze. W mojej głowie ukazał się obraz bardziej trzymania za wodzę. Wciąż jednak mam nadzieję, że SSO się postara i wkrótce po dodaniu tej funkcji "stworzą" kantary, do których będą dołączone uwiązy, za które zaś będziemy mogły prowadzić nasze konie.




A jak Wy to sobie wyobrażacie? ;) Podoba Wam się widok prowadzenia konia TYLKO za "ogłowie" lub "wodze"?

3 komentarze:

  1. Fajnie :) mam nadzieje że dodadzą to jutro :D
    No właśnie ja też tak myślałam, że dodadzą kantary i uwiązy, ale i tak zawsze będę czekała na zamykane boksy i WIĘKSZE stajnie że będzie można sobie wybrać
    *WYBIERZ WIELKOŚĆ STAJNI
    -mała
    -średnia
    -duża*
    Czekam *~*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super *-*!!!!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej ucieszyłabym się z kantarów.Do kupienia, w różne wzory i kolory. :) Ale i tak jest super xD

    OdpowiedzUsuń