poniedziałek, 12 października 2015

#8 Top 3

Witam Was późnym wieczorem... :)
Niestety wcześniej nie mogłam napisać tego posta, ponieważ nauka, nauka i jeszcze raz nauka mnie dręczyła. xDD Ale jak trzeba - to trzeba. :v
A w dzisiejszym Top 3... Najlepsze dęby w Star Stable (według mnie)! *.*

1. Dęb morganów - moim zdaniem morgany wykonują najlepsze dęby (jak narazie) w grze. Ich ruchy podczas dębu wyglądają trochę jakby miały zaraz upaść na plecy. Ale trzeba przyznać, że wygląda to całkiem fajnie. Chyba dlatego najbardziej podoba mi się ich dęb. Jest taki... Inny od wszystkich.


2. Dęb quarterów - kiedy jeszcze morgany nie zagościły na stałe naszej cudownej gry, to właśnie dęby quarterów (i podobnych) podobały mi się najbardziej. Ich ruchy są trochę inne od morganów, ale wciąż są super. Otwarty pysk konia i lekko dramatyczne spojrzenie dodaje tego czegoś!


3. Dęb szwedów & tinkerów - gdyby nie te pięknie ustawione głowy i ruchy przednich nóg, pewnie nie byłoby ich na moim podium. Głównie te dwie rzeczy dodają tym koniom "wisienki na torcie".



A jakie są Wasze 3 ulubione dęby w SSO?! :)
Przepraszam za tak dziwne opisanie tych dębów, ale nie mogłam się skupić. xD

5 komentarzy:

  1. Jak zobaczyłam "dęby" to pomyślała w pierwszym momencie że chodzi o drzewa XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się najbardziej podoba dęb quarterów :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi shire jak się kamerę od góry ustawi

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Dęb Morganów i AQH
    2.Dęb Shirów
    3.Dęb Pinto (starych) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Morgana
    2. Shire
    3. Quaterów

    OdpowiedzUsuń