środa, 21 października 2015

Aktualizacje 21/10/15 | Nowe maści shire!

Hej! :D
Szczerze? Woow. Nie spodziewałam się, że SSO tak szybko doda 3 nowe maści koni shire. :P Ale co najważniejsze (dla mnie)... Jest siwek! *.* Moje małe marzenie się spełniło. xD Dzięki SSO!
Zanim zaczniemy. Wczoraj odbyłam małą "podróż" z buta po zablokowanej jeszcze części Urodzajnych Hrabstw. Chcielibyście jutro zobaczyć zdjęcia w poście przygotowanym specjalnie na to? Piszcie w komentarzach!

Zmiany:
-3 nowe maści koni shire w stajni na Wyspie Padok,
-nowe dekoracje dla koni w Plazie,
-targ otwarty w FP.







Który z nich najbardziej przypadł Wam do gustu? :3
Niestety październikowe double się już skończyło, także poczekam jeszcze może z miesiąc lub dwa na kolejne... xD

4 komentarze:

  1. Dawaj post z zdjęciami z wyprawy do UH :D <3 Ładnie proszę xP

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się żaden bardzo nie spodobał, ale jak nazbieram SC to kupię karego w łaty.
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi z tych żaden się nie podoba, ale jeszcze zobaczę "na żywo".

    OdpowiedzUsuń