środa, 7 października 2015

Aktualizacje 7/10/15 | Nowy koń: Bigfriend

Hej. c;
Witajcie w niesamowitym dniu aktualizacji! :D I bardzo wyczekiwanym przeze mnie. *.* Na szczęście czas ten minął szybko i mamy już środę! xD

Zmiany:
-3 nowe konie shire: jeden w FP, dwa w nowej stajni na Wyspie Padok (kosztują 949 SC!),
-targ koni jest na Arenie Jorvik,
-nowy sprzęt dla koni i dekoracje w Plazie!












Na Wyspie znajduje się od wczoraj Diamondtear - fiord. :P
Co do shire: najbardziej "zabolało" mnie to, że większość ich ruchów jest zryta po całości od morganów. I tutaj widać lenistwo Star Stable. ;/
No, ale ja kupiłam dziś skarogniadosza Bigfrienda (aka i jego karta wkrótce xD), który mi się bardzo podoba. c;
Jakby ktoś miał pytać: tak, jestem w SGC. :)

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jest chyba od wczoraj :D Karin odnowiła :)

      Usuń
    2. Pewnie znowu tłumy będą chciały do sgc i będą wymagania.

      Usuń
  2. Też kupiłam shire! Kasztanka♡
    Anastasia Youngstreet(pamiętasz mnie? Ty mi powiedziałaś, gdzie jest sweter z wilkiem! Pozdro♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pamiętam! :D
      Też przesyłam cieplutkie pozdrowienia ^^

      Usuń
  3. Emm... Kate? Czy Karin przyjmuje wszystkich czy są jakies wymagania bo ja byłam w SGC z rok temu xDD I zastanawiam się czy by mnie przyjęła :3

    Claudia S.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karin narazie przyjmuje tylko osoby ze starego składu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak z starego składu, a ty nie byłaś w Starym i chyba nie byłaś z sgc a Cię przyjęła, nie obrażam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w starym składzie :) zapytaj Karin i reszty xD jakiś ponad rok temu dołączyłam 1-szy raz do SGC ;)

      Usuń
    2. Ale Charlotte nigdy tam nie była a teraz dołączyła, a jak ja pytałam Karin czy mogę to nie pisze, i już nie chce dochodzić chyba.

      Usuń
  6. Nie jestem w 100% pewna, ale mi się wydaję ze byla ;) mogę się mylic :P
    A co do tego czy Karin dodaje dane osoby czy nie (w tym przypadku Ciebie) - to już nie moja sprawa, ja na to nie mam wplywu i nie chce się wtrącać :)

    OdpowiedzUsuń