piątek, 23 października 2015

#8 Quiz

Witam! :3
Piątek, piątek... :D Nareszcie! *.* ^^
Dziś quiz o... Pięciu różnych championshipach. :)



1. Lubisz championship w Valedale?
a) Tak   b) Nie   c) Średnio


2. Lubisz championship w Jodłowym Gaju?
a) Tak   b) Nie   c) Średnio


3. Lubisz championship w Srebrnej Polanie?
a) Tak   b) Nie   c) Średnio


4. Lubisz championship Złotych Wzgórz?
a) Tak   b) Nie   c) Średnio


5. Lubisz championship w Moorland?
a) Tak   b) Nie   c) Średnio

~~~

Który jest Waszym ulubionym championshipem z całej gry do tej pory? :3

6 komentarzy:

  1. Na wszystko tak :D
    Przed chwilą widziałam Cię u Steve, chciałam się przywitać, a Ty od razu odjechałaś [*]
    Stałam z Goldi, Londą i Magdaleną
    ~Margaret Archwood

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko tak ostatnie średnio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Nie
    2. Średnio
    3. tak
    4. Mam dopiero 11 level xdd
    5.Tak
    Widziałam Cię na CS w Jorvik Stables <3
    Eleanor Masterhaven

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Kocham
    2.Nie
    3.Takk
    4.Tak
    5.Tak
    Najbardziej uwielbiam cs w Valedale

    OdpowiedzUsuń