środa, 28 października 2015

Aktualizacje 28/10/15 | Halloween!

Hejka! :D
Nareszcie nadeszło Halloween w Star Stable! <3 Jest to moje drugie z rzędu ulubione święto w SSO. :3 I w końcu jest! *.* Tak się nie mogłam doczekać. xD
Wkrótce uzupełnię i udostępnię Wam mapę ze wszystkimi duchami. :)

Zmiany:
-nowe zadanie w Lesie Złotych Liści,
-sklepy z wyposażeniem Halloweenowym,
-dekoracje pasujące do tego święta,
-nowe straszliwe ubrania w Plazie,
-potworne makijaże w salonach fryzjerskich,
-łowienie jabłek = losowa nagroda,
-poszukiwanie zagubionych duszków!



















Ostatnie zdjęcie: to mnie załamało. ;-; Tak malutko brakuje do 18 poziomu!! D: SSO jest złośliwe. x'D
Jeszcze chciałabym poruszyć pewien temat. Chodzi o komentarze, które zawierają reklam, a takich komentarzy jest ostatnio wiele. Problem w tym, że te reklamy naruszają jedną z zasad mojego bloga. Niestety z ciężkim sercem muszę je usuwać. Proszę Was, abyście czytali zasady bloga. :)

7 komentarzy:

  1. Ile dokładnie brakuje Ci do 18-stego lvla? :( Ciekawe czy wszystkim tyle samo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już nie mogę już grać w Sso...no ale cóż.Miłego halloweena!

    OdpowiedzUsuń
  3. Graty(przy następnej aktualności nabijesz a ile masz pd?)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście Kate :) dziękuję za zwrócenie uwagi z tą reklamą, bo nie wiedziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny nowy wygląd bloga. x3 Mi trochę brakuje do 18. :/
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń