niedziela, 25 października 2015

Prowadzenie konia - moje wyobrażenie

Hej. :)
Na samym początku chciałabym Was przekierować do tego postu (tych, który nie widzieli): Jak będziemy prowadzić konie?
I teraz wróćmy do naszego dzisiejszego posta. Pomyślałam trochę nad tym, jak mogłoby wyglądać to nasze prowadzenie koni "za wodze". Oczywiście nie jest powiedziane, że tak właśnie będzie to wyglądać. Ku naszemu zaskoczeniu: może nawet być zupełnie inaczej. Ale tego dowiemy się za jakiś czas, kiedy to SSO będzie gotowe nam udostępnić to prowadzenie koni. ;)




Co o tym sądzicie? Swoje przemyślenia dajcie w komentarzach.

5 komentarzy:

  1. Mi się podoba.
    Chociaż... hmyy... trochę bliżej konia.. nie wyobrażam sobie.. że będziemy z nim biegać. Raczej.. spacerować.

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę że niestety pójdą na łatwiznę i zrobią tak że wodze będą na szyi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałam kantary i uwiazy.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że nie będzie to tak wyglądać jak w simsach... 100 metrów od konia ;-;
    ~Claudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah XD ano no bo to simsy tam simowie samochod mogą w kieszeni trzymać

      Usuń