sobota, 17 października 2015

Jesienna sesja Arona

Hej. :)
Dawno nie było sesji na moim blogu, prawda? Tak właśnie ostatnio na to wpadłam.
Wypuściłam wolno mojego shire - Arona i zaraz wzięłam się za robienie zdjęć. Jak widać w tytule posta: jest to jesienna sesja. :) Co Wy na to, abym robiła co nową porę roku sesję z efektem dzikiego konia? ;)













Zdjęć jest 10. Jestem ciekawa, które z nich się Wam najbardziej podoba? :)
Jakby ktoś nie wiedział: chyba od czwartku jest extra długi weekend podwójnych Star Coins, który trwa do środy (21.10.15)!

5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :3 Mi do gustu najbardziej przypadły zdjęcia nr. 3,5,6 i 10

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej wpadło w oko zdjecie nr 3. Śliczny efekt słońca, z gimpa, tak?
    A tak wgl w jakim programie robisz screeny? I czy mogłabyś podesłać mi linka do strony skąd pobrałaś, bo przeraźliwie boję się wirusów xddd
    ... Skąd tylko ściągnę coś mam nowego wirusa. Na szczęście na tyle ogarniam mojego lapka ze wszystkie zdołałam jak do tej pory się pozbyć choć po ostatnim mi zaczęło troche zmulać lapka. Wrrr xddd

    ~Kate Shygarden

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są boskie, gratuluję talentu Kate :D
    Mi podobają się najbardziej 3, 4 i 10.
    Pozdrawiam,
    Fel

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zrobić dzikiego konia? Bo mi pisze, że pliki sa uszkodzone :<

    OdpowiedzUsuń