piątek, 9 października 2015

#6 Quiz

Hej kochani! :3
Jak było w szkole? :D Ja spędziłam 4 godziny w szpitalu, czekając w kolejce na kontrolę. .-. Już traciłam nadzieję na wejście do lekarza, kiedy zostałam zawołana. xD Uf. Także ja nie byłam dziś w szkole, hura!
A dziś przedstawiam Wam quiz o... Stajniach w Jorvik. :)



1. Podoba Ci się stajnia Jorvik?
a) Tak   b) Nie   c) Średnio


2. Podoba Ci się stajnia w Forcie Pinta?
a) Tak   b) Nie   c) Średnio


3. Podoba Ci się stajnia Steva?
a) Tak   b) Nie   c) Średnio


4. Podoba Ci się stajnia Baronowej?
a) Tak   b) Nie   c) Średnio


5. Podoba Ci się stajnia w Valedale?
a) Tak   b) Nie   c) Średnio

~~~

Która z wymienionych (lub też nie) jest Waszą ulubioną? :)

5 komentarzy:

  1. 1. Podoba Ci się stajnia Jorvik?
    c) Średnio

    2. Podoba Ci się stajnia w Forcie Pinta?
    c) Średnio

    3. Podoba Ci się stajnia Steva?
    b) Nie

    4. Podoba Ci się stajnia Baronowej?
    a) Tak

    5. Podoba Ci się stajnia w Valedale?
    a) Tak

    Najbardziej lubię właśnie staję w Valedale i u Baronowej, Valedale bo tam jest taki fajny spokojny klimat, a u Baronowej między innymi dlatego że jest tam Lisa, Linda, Aleks razem i ich końmi. Ciągle się zastanawiam i nie moge się doczekać kontynuacji wątku głównego, do którego zadania ostatnio z tego co pamiętam były dodawane w 2014 roku przed sobótkami, czyli mineło od tamtej pory już 1,6 roku.

    ~Kate Shygarden

    OdpowiedzUsuń
  2. a,a,c,c,a. Ta w fp strasznie tnie, trzeba ja zmienic moze na ta w Vel ;//

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Tak
    2.Kocham xDD
    3.Tak
    4.Średnio
    5.Średnio
    Moją ulubioną jest w Fp <333

    OdpowiedzUsuń